Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 70

Discussie: Wallen, Sint Annenstraat 118, Carla (goed)

Actieve recensies
    3

Thumbs up Wallen, Goldbergersteeg 7, Carla (uitstekend)

Carla in de St. Annendwarsstraat, trapje naar beneden kamer 7 is er weer.( goldbergersteeg)

Carla, is een Italiaanse met een donkere bril op. Als je haar met respect behandeld is ze voor veel in.

Actieve recensies
    3

Standaard

Ben bij Carla geweest en heb melaten masseren. Ze doet dat erg goed het kost €20 extra.

Carla is niet al te groot een normaal lichaam met kleine borsten, haar uitstraling is bizonder. Je mag als het klikt overal aan komen. Alles doet ze safe.
    Ze heeft een bril op en lijkt daardoor ïn de verte" op Nana Mouskouri. Ze is Italiaanse en werkt 7 dagen in de week op verschillende tijden.

Actieve recensies
    0

Standaard

Ik ben twee keer bij Carla geweest de afgelopen maanden, in beide gevallen was het fantastisch. Neuken was lekker ( in diverse standen) maar vooral het pijpen was top. De tweede keer heeft ze me (nadat we al een keer geneukt hadden) een kwartierlang een pijpbeurt gegeven zoals ik nog nooit had meegemaakt.

Verder is het een hele aardige vrouw. En ze heeft wel wat weg van een schooljuf (lekker hoor!!!).

Zeker voor herhaling vatbaar.

Actieve recensies
    11

Standaard

Carla heb ik ook één keer mogen bezoeken. Ze is een dame die op het eerste oog er niet bepaald zuper-aantrekkelijk uitziet, tenminste in vergelijking met de andere dames in dit deel van de wallen. Eenmaal binnengekomen en je kijkt eens goed is ze inderdaad erg mooi en charmant.
    Carla laat veel toe voor een hele aardige prijs (ik ging wel toen we nog hollandse florijnen hadden). Verder is ze erg sympathiek als je haar aanspreekt (hello, my darling) en blijft dit ook als de gordijnen gesloten worden.
    Eén tip..... vlak voordat ik naar binnenging probeerde iemand bij haar af te dingen op de prijs. Hierop reageert ze furieus. Hetgeen ze biedt voor de gevraagde prijs is overigens zeer goed.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    15

Standaard

4x bij Carla geweest. Inderdaad is zij op het eerste gezicht niet de knapste uit de wijk. Echter kwalitatief is zij een van de betere in het gebied. Ze bedondert je niet is sympathiek en als het klikt is ze voor veel in(alles safe)Een absolute aanrader voor de eerste keer betaalde sex. Trappetje af een na laatste raam rechts

Leeftijd
    66

Actieve recensies
    5

Standaard

Ben ook enige keren bij Carla geweest en dit is mij best bevallen. Erg vriendelijk en ze vraagt ook wat je lekker vind en speelt daar direct op in.
    Voor mij een 9.

Actieve recensies
    1

Standaard

Gisteren voor het eerst bij Carla geweest en was inderdaad erg leuk. Wel is haar Engels belabberd, zodat je af en toe het gevoel krijgt dat je een beetje langs elkaar heen lult.

Eerst werd ik lekker gepijpt, waarna ze bovenop me reed. Ze maakt er een leuke show van, ik bedoel, als er goed gefaked wordt heb ik er geen problemen mee. Tenslotte doggie-style afgemaakt. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik zonder condoom totaal door het lint gegaan zou zijn, zo goed was het.

Una ragazza fantastica!! Carla, mia cara, ti amo, marry me!! ;-)

Actieve recensies
    5

Standaard

Ik heb Carla vorige maand ook eens bezocht. Ze doet inderdaad zeker haar best om het je naar de zin te maken. Ze pijpt bijzonder langdurig, en doet verder niet moeilijk over de tijd.

Wel vind ik dat ze een beetje erg sterke, zoete parfumlucht in haar kamer had hangen. Hierdoor en door het feit dat ik haar uiterlijk toch wat minder vond dan wat ik van haar concurrenten gewend ben (ja, mijn smaak is verpest door teveel gewend te raken aan modellen-uiterlijken ;D), vond ik het toch een beetje tegenvallen.

Maar Carla is zeker een aardige, relaxte meid die haar best doet, alleen is ze toch niet helemaal mijn smaak.

Ferry

Leeftijd
    66

Actieve recensies
    5

Standaard

Woensdag was ik weer bij Carla, ik ben weer voldaan bij haar weg gegaan. Alles pijpen, neuken, beffen voor €100 een lang half uur, ze kijkt echt niet op de tijd.

Actieve recensies
    5

Standaard

Afgelopen vrijdagnacht 12-Juli (ca 2:30) nog even bij Carla langs geweest.
    Ze was erg aardig (hello darling, zowel binnen als buiten) en voor 50 Euro kreeg ik een goede behandeling. Ben eerst lekker gepijpt en heb daarna met 2 standjes het afgemaakt. Vooral de laatste positie (doggie style) was heftig !
    Ze had haar kleren (nou ja, broekje en BH dus) al uit voordat ik zelf mijn schoenen uit had of zelfs betaald had. Dat belooft nog wat voor de volgende keer, want die komt er ongetwijfeld.
    Haar Engels viel me trouwens mee, dat had ik erger verwacht na het lezen van eerdere berichten hierover in dit forum.

Als echte hollander moet je ook wat te zeuren hebben , dus hier komt ie:
    1. Toen we volop in de daad verwikkeld waren vroeg ze of ik niet een uurtje wilde blijven door nog eens 50 Euro bij te betalen; dat heb ik niet gedaan.
    2. Haar borsten zijn wel erg aan de kleine kant; als ze op haar rug ligt ziet het landschap er toch vrij 'vlak' uit.

Voor een dame met een grote voorgevel moet je overigens bij haar overbuurvrouw zijn op de hoek van de Sint Annenstraat en Sint Annendwarsstraat (zie apart bericht hierover).

Actieve recensies
    3

Standaard

Maandag een (groot) uur bij Carla doorgebracht, meerdere standjes, pijpen en lekker aan je tepels zuigen, alles voor € 200,-. Ze zei me dat ze voor 2 weken naar Italie gaat en dat ze 13 augustus weer terug is.

Actieve recensies
    1

Standaard

na vele bezoekjes aan de wallen, wordt het op een gegeven moment moeilijk. Done this, done that. Recht op en neer zoek je niet eens meer. En dat wordt erger naarmate je er meer bezoekt. Al is ze de mooiste die er is. Dan kom je in een stadium waar je iets bijzonders zoekt. Een kanjer die je iets biedt, dat verder gaat (al is dit ook illusie, maar dat terzijde). Ze zijn er absoluut te vinden. Dames die er zelf plezier aan beleven. Dat zijn de professionals.

Een hoop ervaring, prikt die profi's eruit. Oefening baart kunst. Jonge meiden, met een lang gezicht tot op de grond, kijk ik niet eens meer aan. Meestal verdwijnen die type's na een paar dagen.

Vakvrouwen zoals Suzanne op st annendws 120, krijgen kritiek van mensen die er geen raad me weten. Zoek zo'n mooie vrouw van 41 jaar maar die nog steeds zo mooi is en van wanten weet! Suzanne loopt er ook niet mee te koop, en dat siert haar alleen maar. Ik mag dat wel.

Maar na gisteren, mag ik Carla er aan toevoegen. Ja inderdaad, plat landschap, so what? Afdingen doe ik niet. Vraag de prijs en wat je krijgt. Do it or move it! Het is hier verdomme geen rommelmarkt!

Back to Carla, Italian Bella Donna! Thanks for making my wishes come true! And the fakt that YOU liked it too, made it heaven for me, and a pleasure for you! I'll be back...

Uit al die honderden meiden op de wallen, koos ik haar, ik weet nu waarom, Cup A en NANA brilletje, can it be worse? :-* :-*

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    15

Standaard

Gisteren naar aanleiding van alle positieve berichten bij Carla geweest. Voor 70 euro p&n + standje afgesproken. Aardige en praatgrage dame. Maar op sexgebied zeker geen uitschieter zoals de berichten doen geloven. > Pijpen was gemiddeld en neuken was standaard. Ze heeft een vrij ruime vagina en gebruikt ook nog erg veel glijmiddel waardoor je weinig voelt, ondanks mijn bovengemiddelde geschapen jongen.
    Na verschillende standjes heeft ze het werk handmatig afgemaakt zc met olie. Omdat ik me sexueel niet echt tot haar aangetrokken voelde duurde het lang. (ja natuurlijk had ik achteraf niet naar binnen moeten gaan, maar goed graag wilde ik de positieve berichten op deze site natuurlijk checken). ;D. Een zeer positieve opmerking over haar is dat ze zei dat ze me niet wou laten gaan voordat ik klaar zou komen. Kijk dat is tenminste een dame in de scene met de goede instelling.
    Ondanks de gezelligheid zal ik haar niet meer bezoeken. Voor goede sex is er voor 70 euro\\'s bij andere dames meer kwaliteit te halen.
    jack28 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    59

Actieve recensies
    20

Standaard

Na zoveel lovende recensies mocht ik niet achterblijven.
    Carla ontving mij uiterst vriendelijk. Nadat ik mij naakt had neergevleid, begon zij zich uit te kleden. Zij heeft een heel mooi lichaam, met een borstgrootte die hier prima bij past. Vooral haar billen voelden lekker stevig aan. Plagerig streelde zij mij over mijn gehele lichaam, wat mij bepaald niet onberoerd liet. Toen een jasje aan, waarna het edele pijpwerk begon. Wat kan zij dat lekker! Ik hield het bijna niet meer. Voor de slotfase kwam zij op mij zitten, haar favoriete standje, zei ze. Tot slot maakte zij haar werk heerlijk met massageolie af.

Groeten,
    Red Devil
    Red Devil heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    3

Standaard

Een paar maanden terug, uitgaand van de positieve berichten hier, ook deze dame eens bezocht. Ze was wel vriendelijk, maar de sex was matig. Kwestie van persoonlijke smaak misschien, maar toen ik haar op haar hondjes nam, voelde ik pas hoe behaard haar billen waren...ruw en niet stevig...verder kon ik haar kut gewoon ruiken toen we hondjes deden...hier knap ik op af...was wel bevredigd, maar ik zal haar niet meer bezoeken.
    Butterfly heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    12

Standaard

Na lange tijd afgelopen woensdag weer bij Carla geweest. Ze is nog even lief als altijd en ziet er nog steeds erg lekker uit. Een prima pijpbeurt, waarbij ik even bang was om al binnen de minuut te komen, zo lekker nam ze me onderhanden. Gelukkig wist ik me in te houden en heb een dikke 10 minuten kunnen genieten. Carla vertelde niet aan stoppen te denken, wat ik op dit forum meende te lezen. Wel gaat ze met pasen een week terug naar Italie ivm een feest van haar vader, maar da's pas over 6 weken ;D Voor die tijd gaat Church nog wel een paar keer langs groet van Church

Tips voor asiatisch schoon omgeving Amsterdam altijd welkom !!

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    12

Standaard

Twee weken geleden bleef het gordijn maar dicht en ben ik op een gegeven moment maar huiswaarts gekeerd. Vorige week had ik meer geluk en kon gelijk naar binnen wippen We zijn begonnen met een lekkere pijpbeurt, daarna een wip doggstyle gemaakt waarbij zij op het bed zat en ik haar staande nam. Tenslotte heeft ze me afgetrokken waarbij ik super klaarkwam. Carla see you next week !!

Actieve recensies
    33

Standaard

Ik sluit mij maar al te graag aan bij de vele goede reacties over Carla. Nu ben ik reeds een keer of 4 bij haar geweest. Nu dus weer.
    Altijd vriendelijk. Goede sex. Niet gehaast. Ze voelt erg goed aan wat je lekker vindt en is absoluut een van de betere orale verwensters.Langdurig nilfisken is voor haar geen probleem.
    Een slimme dame waarmee je ook nog over diverse onderwerpen een goed gesprek kan voeren. Zeker prettig als je wat langer bij haar blijft.

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    12

Standaard

Nog steeds, na een hele hoop bezoekjes het afgelopen half jaar, ben ik erg enthousiast over deze kanjer. Op enkele andere vaste dames die ik bezoek, ben ik af en toe wat uitgekeken en die bezoek ik dan een tijdje niet, maar bij Carla is daar nog geen sprake van. Ze is altijd oprecht vriendelijk, praat over elk onderwerp mee en de sex, want daar komt Church uiteindelijk voor blijft van een hoog niveau. Ik ken niemand die beter pijpt dan Carla en ook het neuken is prima. Enige minpuntje is dat het lijkt of ze qua prijs steeds hoger inzet, maar een pluspunt is weer dat na het onderhandelen, dat gedeelte definitief is afgesloten. Ze zal daarna niet meer vragen, maar je geven wat is afgesproken en vaak meer !! groet van Church

Actieve recensies
    1

Standaard

Als ze me niet mag, dan lijk het me dat ze me niet binnen laat. Ik ben misschien bij minimaal 10 verschlillende dames geweest, maar ze hoor bij mij zeker bij de 2 slechtste dames die ik ooit heb geneukt. En ik ben niet iemand die gauw kritisch is. Sorry mannen dit is mijn mening tenminste. En als jullie zo veel lof over haar te spreken zijn veel plezier dan, maar ik besteed er geen euro meer aan uit :-\
    alphaville heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    1

Standaard

Carla laat je binnen.

een prostituee tast binnen een paar seconden jouw respect naar haar af, bekijkt je van top tot teen en komt dan tot een conclusie. Aan alle positieve rescenties hiero blijkt dat bijna niemand slecht over haar praat. Sterker nog, er graag terugkomt. Zelfs bij vervolgbezoeken de deur al door Carla wordt opengemaakt met een glimlach terwijl ik nog niet eens de trap ben afgelopen!

En de kennis en kunde qua sex op een uitermate hoogstaand peil staat. Een bezoek aan haar is nooit hetzelfde.

En talloze medelopers die achter haar staan vol lof en waar voor hun geld krijgen bevestigen dat.

En wat jou gebeurd is, gebeurd ons ook bij andere dames die recht toe-recht aan neuken (boring).

En zit het eenmaal scheef, komt dat nooit meer recht en moet je er gewoon bij neerleggen.

Carla, is de doorsnee meid met ultimate sex. En dat is wat wij zoeken en altijd krijgen bij haar. Je doet alsof ze een machine is. Helaas voor jou.

Actieve recensies
    2

Standaard

Ben nochtans ook niet echt tevreden buitengegaan daar. Zodra ik binnen was, deed ze heel geil, zo geil dat ik me liet ompraten om er een uurtje van te maken en bij te betalen. Wat daarna gebeurde was allemaal enorm standaard. Niet slecht, maar zéker niet zoals in bovenstaande lovende kritieken wordt beschreven. En het werd trouwens ook geen uurtje.
    En begin nu niet over respect en blablaba... Dat heb ik voor alle pro's en bij de meeste klikt het erg goed, maar met Carla blijkbaar niet... Ach misschien had ze gewoon een slechte dag of was ik al de zoveelste... Anyway, ik wil er misschien ooit nog wel eens teruggaan, maar ik zal zeker niet meer bijbetalen voor meer, want meer van niks blijft uiteraard niks...
    Data^ heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    1

Standaard

i have been with bella Carla 4 times. Each time was memorable.
    A small complaint about this sites rating system. Carla is definitly not a 7.2 but easly a 9.2. Who ever is responsible for this site obviously does not know Quality when you see it. ciao ceramiche

Leeftijd
    66

Actieve recensies
    5

Standaard

When it was the last time you was be her? I think the last time she is not so good if before, but i like her enthousiasm, and nice smile.
    Factory heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    12

Standaard

Zondagavond rond een uurtje of 6 het singelgebied rondgelopen op zoek naar wat lekkers Helaas was het erg stil. Ook op de wallen was het rustig, de "avondploeg" moest nog arriveren. Na wat rondlopen uiteindelijk maar weer bij mijn vertrouwde Carla naar binnen gestapt. Ze was net begonnen. Ik ging op het bed per ongeluk op een zweepje liggen, dat was voor the bad boys, zei ze ;D Het pijpen was weer erg lekker, mijn eikel in haar mond en lekker met haar tong cirkeltjes draaien. Afwisselend met lekkere lange halen en het strelen van mijn lichaam en mijn ballen. Daarna een wip gemaakt waarbij Carla boven zat. De wip was niet zo als ik gewend was. Wat wel altijd grappig is dat als ik na het neuken met een diepe zucht in haar klaarkom, ze heel vaak tegen me zegt "welcome in Italy" Ik blijf haar een lekker lichaam hebben vinden, lekker slanke benen, mooie lichtbehaarde vagina, en mooie kleine borstjes. Voor 50 eurootjes in ieder geval weer bevredigd de deur uitgelopen. Ik blijf zeker terugkomen, maar volgende keer wil ik tussendoor toch weer wat nieuws proberen. groet van Church

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Regels voor berichten